Tämäpä on sellanen kokkikolmonen, että polttaa tutitkin pohjaan :D! Juu, keittelin poikien tutteja, ja unohin koko hommelin. Niin että puolen tunnin kiehuttamisen jälkeen vedet oli haihtuneet ja tuteista oli muistoina sulaneita mönttejä ;D!

Tähän lienee ei tartte erillistä ohjetta kirjotella ;D...